Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Το Εσπερινό Γυμνάσιο Άμφισσας Λ.Τ. συστεγάζεται με το Γυμνάσιο Άμφισσας και λειτουργεί συνεχώς από το
σχ. έτος 2000-2001.


Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
1. Οι διδακτικοί στόχοι και οι στρατηγικές που αξιοποιήθηκαν συνέβαλαν
στην υλοποίηση του έργου της σχολικής μονάδας και την ανάπτυξη
των μαθητών.
2. Έγινε εφαρμογή σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων και αξιοποίηση
ομαδοσυνεργατικών μορφών μάθησης.
3. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου φρόντισαν για την ανάπτυξη δεξιοτήτων των
ενηλίκων
μαθητών με την ενεργό εμπλοκή τους στη διαδικασία της μάθησης.
4. Το σχολείο φρόντισε για την ένταξη όλων των μαθητών με τη δημιουργία
υποστηρικτικού περιβάλλοντος λόγω της ιδιαιτερότητας του Εσπερινού
Λυκείου..
5. Παρατηρείται ενίσχυση των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών όπως ικανότητα
για ενσυναίσθηση, συνεργασία, ευελιξία, δημιουργικότητα, ανάληψη
πρωτοβουλιών.
6. Υπάρχει ενιαία αντίληψη για την ποιότητα των σχέσεων μαθητών και
εκπαιδευτικών.
7. Η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού που προήλθε από τη συνεργασία
εκπαιδευτικών και μαθητών, μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω, προς όφελος
των μαθητών. Το υλικό που παρήχθη, μπορεί να αξιοποιηθεί και τα επόμενα
σχολικά έτη.

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Λειτουργία
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
1
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Λειτουργία
Διοικητική λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις
-
Λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις
-
Παρατηρήσεις / Σχόλια
Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν
Σύμφωνα με τις προγραμματισμένες συναντήσεις της Ομάδας Δράσης, κατά τη διάρκεια εκπόνησης του έργου
της, διαπιστώθηκαν συγκεκριμένες δυσκολίες. Σχετικά με το υλικό που προετοιμάστηκε είτε πρόκειτο για
διαγνωστικό τεστ είτε για φύλλο εργασίας είτε για ομαδοσυνεργατική εργασία, οι μαθητές/τριες χρειάστηκαν
χρόνο προσαρμογής και συζήτησης προκειμένου να συμμετέχουν, δεδομένης της ανησυχίας που είχαν για τις
επιδόσεις τους αλλά και της απροθυμίας τους κάποιες φορές να εργασθούν και να αφιερώσουν χρόνο μελέτης ή
έρευνας. Παράλληλα ο καθοδηγητικός/εμψυχωτικός ρόλος του διδασκάλου ήταν απαραίτητος σε όλη τη διάρκεια
της Δράσης και σίγουρα σε αρκετές των περιπτώσεων πολυ εντονότερος απ τον ενδεδειγμένο.
Όμως, η κυριότερη δυσκολία που εντοπίστηκε ήταν ο περιορισμένος χρόνος που υπήρχε για να διδαχθούν οι
επιλεγμένες ενότητες κάθε γνωστικού αντικειμένου βάση του Σχεδίου Δράσης καθώς μέχρι το Δεκέμβριο κυρίως -
αλλά και μετέπειτα - οι διδάσκοντες προσπαθούσαν αγωνιωδώς να καλύψουν μαθησιακά κενά των
εκπαιδευομένων από την ύλη του Γυμνασίου. Όντας ενήλικες, όλοι οι μαθητευόμενοι/ες του σχολείου μας είχαν
ανάγκη επαναλήψεων (αν όχι διδασκαλίας) των απαραίτητων γνώσεων που θα τους επέτρεπαν να
παρακολουθήσουν την διδαχθείσα, σύμφωνα με το Υπουργείο, ύλη του Λυκείου.